Gonca4297 Merhaba,18 haftalığız. Aranızda karın ağrısı,şişkinlik, özellikle de gaz problemi yaşayan var mı? Nasıl geçiriyorsunuz,karnım çok sert oluyor patlayacak gibi sanki rahatsiz ediyor..😞
guzelanne01_ Gonca4297 karın ağrısı bir iki kere yaşadım ama ben hamileliğimin başından beri öyleyim çok gergin şiş ve sığınamıyorum gibi sadece uzanınca rahatlıyorum 27 haftalığım
Prenses-annesj Merhaba, aynı durumu yaşıyorum. İkinci gebeliğim ilkinde böyle değildim ama bu gebeliğim de inanılmaz karnım kasiliyor ve acayip şişkin hissediyorum özellikle akşamlari hazımsızlık yapıyor sanırsam çok rahatsız edici… 20+2 yim. İlk gebeliğim de kızım hep aşağıdaydi belkide ondan bu hissi yaşamadım bilemiyorum