Merhabalar arkadaşlar, v12 stoğu bekliyorduk media marktan bugün arandım ve yarın stoğa gireceğini duyurdular. Biliyorsunuz ki Nisan 1 den sonra her şeye zam gelecek, kullanan arkadaşım var mı gerçekten az bir para da değil yani memnun mu artısı eksisi neler yardım ederseniz siz edersiniz bugün saat 10 a kadar karar verip alacaksan almam gerekiyor 😂😂🌸💖