Geldefor Arkadaşlar merhaba iğneyi kolumun biraz arka tarafına vurduk yine dirsekten 4 parmak yukarı olacak şekilde ama bu sefer hem canım çok yandı hemde çok morardı böyle bir şey yaşayan oldu mu bir sorun olur mu
yanlisanlamaama Geldefor kas içerisine yapmadıysanız sorun olmaz kılcal damara denk gelmiştir. İğneyi yapmadan önce yapacağınız yeri iki parmağınızın arasına alın iğneyi batırdığınız anda parmaklarınızı çekin ve en yağlı bölgeden yapmaya çalışın benim eşim yapıyor bana koldan hiç morarma olmadı
Geldefor 68selda06 eve 68selda06 ben göbek ve koldan yapıyorum 60. İğnem ama ilk kez bu kadar morardı sanırım kasa denk geldi anlamadık
Geldefor 68selda06 evet evet her iğnenin havasını alıyoruz ama ilk kez böyle morardı ve büyük bir alana yayıldı korktuk açıkçası