Likayolcusu benim de bugün detaylı ultrason vardı orda öğrendim tek plesanta ama çift kese var şuan 22+5 deyiz şükür iyi gidiyoruz ayak şişmeleri mide yanması bel ağrısını saymazsak şükür iyiler biri 505 diğeri de 512 grammış kiloları da gayet yerinde dedi doktorumuz iki hafta da bir perinatolojiye gideceğim takipli olarak sizin nasıl geçiyor