Fdmk Ayrıntılı için radyolojiye gün alınıyor değilmi Kaderisa ayrıntılı için radyolojiye gün alınıyor değilmi
Kaderisa Fdmk evet 18 haftalık kontrolümde doktorum söyledi radyolojiden 1 ay sonrasına almıştım devletten alcaksanız 20. Haftadan sonra ne zamana geliyorsa erken alın sıra olmuyor devlette🌸
Fdmk Kaderisa sağol canm sizin nasıl geçti bebeğiniz iyidir umarım 🙏🙏ve de hangi işlemler yapıldı 🥲🥲🥲
izlmisik-16 Bende bugün girdim 22 haftalığım hatta bebişim 3 gün önden gidiyor gelişimi fiziği her şeyi çok iyi Allaha şükür 🙏🏼 Nasipse 30 temmuzda kucağıma alıcam prensesimi 🥹🥰
Fdmk izlmisik-16 çok şükür canm benim rabbbim kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Hanginişlemler yapılıyor Rahime bakıldımı sizde
Kaderisa izlmisik-16 yaa maşallah bizimki iki elini kapatmıştı yüzüne göremedik yüzünü nazlı kızımızın 🌸
Kaderisa Fdmk yok rahme bakılmadı bebişin heryerine detaylı bakıldı el kol böbrek kalp vs çok şükür hepsi iyi
izlmisik-16 Fdmk amin inşallah hayır bakılmadı sadece bebeğin gelişimi kontrol edildi o kadar 20 dk falan sürfü zaten
Kaderisa Nurkcy bizimkide güzeldi ama göremedik yüzünü kapatmıştı 🙈bidahaki kontrolde tekrar bakcaklar