2prensesannesiiii Arkadaşlar 2 sinden hangisi kullanan var mı ? Ve lansinoh markanın 2 li setini buldum 160 ml ama yavaş akım ikisi galiba bu akım konusunda bilgi alabilir miyim
Hizligonzales 2prensesannesiiii lansinoh kullandim dogdugundan beri ilk o ikili setten aldim yavas akisli sonrasında orta akisli uca geçtik
2prensesannesiiii Hizligonzales lansinoh aldım bi 160 ml bi 240 ml yavaş akış orta akış bide biberon emziği var o da hızlı akış ebebekten 2 li set olarak aldım🥰