Smhes23 19+1 hamileyim fakat göbeğim diğer günlere göre çok çok daha küçüldü ve aşağıda duruyor. 5 gün önce doktor randevumda böyle bir sıkıntım yoktu ama doktor da birşey demedi. Herşey yolunda dedi aynı durumu yaşayan var mı