Gnc35 Aleynad bol bol yatın dinlenin ağır kaldirmayin.. Eğer daha da şiddetli olursa doktorunuza söyleyin ilaç yazabilir..
HanifeAsya Aleynad kaşık ağrısı idrar yolu enfeksiyonu belirtisi de olabiliyor gebelikte koku ve yanma yapmayabiliyor ben her ağrıyla gittiğimde enfeksiyon çıktı bi gidip idrar tahlili verin isterseniz enfeksiyon bebeğe zararlı çünkü
Stardust Bende aynı şeyden muzdaribim normal oldugunu söylüyor herkes. Bugünde kasığımın alt tarafı ağrıyor. Doktorum böbrek taşı düşürmesi gibi apandisit gibi ağrı olmadıgı sürece korkma demişti. Ama bugün kasık altında olması tedirgin etti