Sinemekee Kızlarr 31 haftalığım sizdede oluyo mu bilmiyorum nefes alamıyorum mide bulantısı kasıklarımda ağrı belimde ağrı delircem gibi oluyorum nefes aldıkça kaburgalarım batıyo sanki 😭
Kurtiremmm Sinemekee bende de oluyor 30 haftalığım dün mide bulantısı kasık ağrısı ve ayıptır söylemesi vajinamda baskı ve acı hissettim bebeğim de çok hareketliydi doğum yapıyorum sandım 😂😂😂
Tanembebek5 Sinemekee aynı şeyleri yaşıyoruz şuan bi de çalışıyorum korkuyorum yalancı sancı mı diye 🤦🏻♀️
Sinemekee Kurtiremmm benimde öyle alt tarafta bi ağrı kasıklarda bi ağrı kolumu kaldıramıyorum midem ağzımda çıkarsam rahatlayacak gibiyim oda korkutuyor 🤦
ozi086 Benim her sabah bir yerim ağrıyor 😣 bugün şanslı yerim sırtım ☹️ geçen kaburgam ağrıyordu sabahtan kasığımda ağrı vardı 30+1 olduk biz bugün bide bugün nedense beyefendi az hareket ediyor ☹️
ozi086 Sinemekee çalışıyorum birde ben çalışmasam yatarım evde 😁 ama yapacak bişey yok gülü seven dikenlerine katlanır
Tanembebek5 Sinemekee ben haftaya çalışır alıcam 5 hafta mecbur çünkü bana izin doğumdan sonra lazım 😔
Sinemekee Tanembebek5 doğru söylüyorsun ben doğumdan sonra işi bırakacağım için ne kadar erken o kadar iyidi benim için
ozi086 Sinemekee hadi yaa 🥺 yapacak bişey yok nasılsa sonu var bu ağrıların diye avutuyorum kendimi işte 😁😁