Merhaba kızlar 25 haftalık gebeyim her gün akşam saatlerinde olmak üzere hareketlerini hissediyorum çok şükür.Hareketleri kasık bölgemde,daha aşağıda hissediyorum genelde.Bu haftada kasık bölgemde sürekli tekme atması normal mi yoksa daha yukarı da mı hissetmem gerekir ? Bir de bazen kalp atışı gibi ard arda hissediyorum çok hızlı.Tekme olduğunu düşünmüyorum.Hıçkırık diye bir şey okudum.Çok hızlı yapiyor çünkü 😊 Sizde yaşadınız mı ? Sizi bu süreçte bu hareketler uykunuzdan uyandırıyor mu? Sevgiler