Evet sevgili hanımlar bende çok şükür evladıma kavuştum 5 gündür birlikteyiz birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Hemen doğum hikayeme geçiyorum. Cumartesi günü karnımın alt tarafında hafif ağrılar hissettim ve sarı bir akıntı geliyordu. Ben su olduğunu düşündüm ama çevremdekiler su öyle olmaz falan dediler ( ama suymus kızlar doğum anında patlatilinca gördüm) her neyse pazar günü yine karnımın alt tarafına giren ağrılarla uyandım yine aynı sıvı azar azar geliyor. Bacaklarımın arasından akıyor resmen evde biraz daha bekledim ağrılarım dayanilmayacak gibi değildi ama sıklığı artınca mecbur hasteneye gittim. Acilden girişim yapıldı ve 5 cm açılmam olduğu söylendi. Hemen doğumhane servisine çıkardılar. Muayeneler yapıldı ve doktor suyunu patlatalım doğum hızlı ilerlesin dedi. Suyumu patlatınca gerçek sancıları gördüm 😂 ama mecbur evlat için dayanıyorsun. Doğumumu etlik şehir Hastanesinde yaptım sancı cekerken yanımda refakatçim vardı destek oldu sağolsun sancı esnasında pilates topu kullandım istersen yürü dediler ama o biraz zorladı topun üzerinde zıpladım. Doktorlar bir muayene için daha geldiler ve açılmanin tamamlandığını doğuma alacaklarını söylediler. Hemen sancı çektiğim odayı doğum için hazırladılar. Bu arada hastaneye saat 15.00 da giriş yaptım saat 16.34 de doğum için alındım ve saat 16.54 de kızım dünyaya geldi. Çok güzel güler yüzlü insanlar ile karşılaştım acıdan yarı yolda sezeryana alın diye bağırdığımı hatırlıyorum. Çok güzel motive ettiler ilk doğum için çok güzel ilerliyorsun açılman hızlı oldu 15 dk sonra kızını alacaksın falan dediler dedikleri gibi de oldu. Benim kızımın kafası biraz ileride gittiği için mecbur kesmek zorunda kaldılar ve kalçama doğru dikişlerim var. Şuan dikişler yüzünden pek rahat edemiyorum ama buna şükür. Dikiş kısmı doğumdan daha zormuş sanki arkadaşlar. Doğum bitti doktor dikişleri atarken kızımı yanıma getirdiler telefon serbestti o sırada eşimi ailemi görüntülü arayıp bebeği ve kendimi gösterdim 😂 konuşurken dikiş atılıyor dediğimde şaşırıyorlardi. Dikişlerim 2 saat kadar sürdü daha sonra refakatçimle beraber odaya çıktık. Hastaneden gerçekten memnun kaldım sizin odanızla ilgilenen bir hemşire oluyor herşeye yardımcı oluyor. Doktorlar ebeler aynı şekilde. Doğum sonrası göğüslerim de aşırı şişlik ve sertlik oluştu emzirme bölümü ile görüştüm her yönden çok güzel destek veriyorlar. Şuan 5. Gün ama göğüslerim falan da düzeldi gibi. Sormak istedikleriniz olursa seve seve cevap veririm. 💕