Gns5501 Kızlar açken şekerli suyu içtim kan verdim, açlık kan şekerim 98 çıktı? Anormal mi normal mi?
EmyDaisy Benim 93 çıkmişti yüksek demişti doktor ama tokluğumda baya yüksek çıktı benim 6 lık insülin kullanıyorum ve diyet