Kızlar doktor bana zofer 8 mg mide bulantı ilacı vermişti kullandım bitti ve çok pahalı tekrar alma şansım yok zaten . En son iki tane kalmıştı sabah içtim misafirliğe gidicez diye orada aşırı midem bulandı ilacı içtiğimi unuttum bi tane de akşam içtim. Birsey olur mu doktor azda olsa yan etkisi olur bu ilaçların dedi . Ama şuan artık ayakta duramıyorum dedim ki prilam dr bi arkadaşım önerdi çok iyiymiş bunu kullanabilir miyim yazar mısınız dedim hayır zofer de gecmediyse bu ilaçta da geçmez dedi gönderdi. Evde küçük kızım var oda rezil oluyo babası işten gelene kadar artık eşim dayanamadı patronunun oğlu uzak bi ilde kadın doğum doktoru ona sormuş çok çok düşük riski var yok denecek kadar az demiş oda almış dün gece 1 tane bu sabah 1 tane içtim resmen kendime geldim ama korkuyorum birsey olursa bebege diye bu durumu yaşayanlar varmı aramızda bu iki ilacı kullananlar 8+3 haftaligiz ❤️