Farasc Arkdaslar 25+5 deyim karnım aşağıda gibi hissediyorum birde batar giriyor kasık ağrısı da var bu haftalarda normal mi ? Ilk gebeligimde bunları yaşamadım. Önceki kontrolde doktor plasenta aşağıda ama korkulacak bisi yok demişti
babymom_8 Farasc plesanta aşağıdaydı benimde aynı sıkıntılae vardı canım 30 da, çıktı ama dikkat et kendini çok yorma bir de ilişki yasak oluyor canım
poyrazin_annesi28 Farasc bu konuda fikrimiz yoktur belki canım ne dersin ? Benim de karnım düşük gibi ama sıkıntı olsa doktor söylerdi 30 haftaya geldim. Sen yine doktoruna sor
zumra23 Erkekmi? Benim de karnım hep aşağıdaydı şimdide öyle ama sancım filan yok. Doktorla konuşun bence
Farasc @zumra23 teşekkür ederim evet aldım randevu gidicem bugün. Evet erkek ve baya baya hareketli . Baya batar gibi ağrılar oluyor