Canım bende 3. Gün embriyosu ile hamile kaldım şuan doğumu bekliyorum 33 haftalık olduk çok şükür. Benim ikinci transferde tuttu ama ilkinde olumsuz olunca ikincisinde çok önemsemedim açıkçası nasıl olsa olmaz dedim hatta test bile yapmadım 12. Günde doktorumun zoruyla gidip kan vermiştim sonucu görünce şok oldum tabi dünyalar benim olmuştu 🙏🌸 ben transfer günü dinlendim sadece ertesi gün normal hayatıma döndüm iş yerinden izinliydim 1 hafta kalktım hunharca temizlik filan yaptım eşyaların yerini filan değiştirdim vs yememe icmeme normal rutinde devam ettim ve hiç düşünmedim ne olacak diye ilk transferde çok üstüne düşmüştüm özel programla beslenmeler yataktan cikmamalar vs olmamıştı
Yani diyeceğim o ki olacağı varsa öyle güzel olduruyor ki Rabbim sen sadece strese girme düşünme nasipse zaten tutunacak sana miniğin 🌸🐣