Merhaba 7. Haftamdayım.geçen hafta muayeneye gittiğimde aşırı mide ağrım oluyordu ve sonrasında bulantıya çeviriyordu. Doktor prilam ve Zofer verdi ikisini de dene dedi. Zoferi denedim sabah akşam yarım alıyorum.Almadan günüm geçmiyor ve yemek yiyemiyordum.Her gün onu alıyorum. Ama reçete de ilk 3 ay tehlikeli yazıyor. Biraz korktum ama kullanmadan da yapamıyorum. Kullanan ve bilgisi olan var mı ?