BeatifulAngel Arkadaşlar bebeğim 37 ci haftada olmama rağmen çok hareketli, çok yoruluyorum. Doğum belirtisimidir acaba?
Eylb_ BeatifulAngel ahh bende 36+4 bende aynı durumdayım, bi yandan hareket etmesi çok iyi tabii ki doktorum da öyle söylüyor ama bi yandan artık acıtıyor bazı hareketleri :(
Pinkgold BeatifulAngel 38+1 aynı şekilde hareketleri biraz can acıtıyor ama hareketli olması sağlıklı olduğunu gösteriyor korkmayın 😇
bendiyebiriii BeatifulAngel benimki de aynı şekilde 37+0. Millet yeri daraldığı için hareketi azalıyor diyor benimki içerde raks ediyor. Pazartesi de doğum olacak nasipse aşağıda baya çünkü bekletmek istemedi doktor sancım da çıkıyor