gzdeylcn ay ben de öyleyimm🙈 11+4’üm şu an daha minicik hissedemiyorum tabii. Bir de çok şükür çok iyi geldim bu zamana kadar ne bulantı ne başka bi şey çok hafif geçti, bitti. (Nazar değmesin😂) Ama yaşamadığım için de bir türlü adapte olamadım hala, sanki yokmuş gibi geliyor çok değişik😂