Kızlar selam merak ettiğim bir şey var hastane çıkışı isimli yaptırıcam ama doğumhaneye ilk başka kıyafet mi vermeliyim nasıl yaptınız tecrübeli olanlar vardır aranızda ilk bebeğim kafam karıştı ona göre ek birşey alacağım çantama koyucam ayarlıcam hepsini muslin tercih etsem olur mu temmuz başında doğacak tulum mu alayım alt üst olarak mı kafam karışık cok