Eflininannesi55 Adet tarihime göre bebeğim 10 hafta 5 günlük olması lazım ama bebek ultrason da 6 hafta 1 günlük gözüküyor biraz kananam oldu progestan verdi doktor kalp atışında duyamadik 2 haftadır haftaya tekrar gel dedi
MaviK Eflininannesi55 hiç mi haftası ilerlemedi yani . Başka bir doktordan daha görüş al canım . Hiç ilerleme görmese bir şey söylemesi gerekiyordu sana. Bebek gelişimi 6. Haftada kalmış olsa bunu doktor bir daha gel diyerek ötelemezdi sanmıyorum.
Kyy01 Başka bi yerde daha baktır bir iki hafta olur geç döllenme dört hafta çok bide iki haftadır aynıysa farklı bir görüş alman daha iyi
Eflininannesi55 Kyy01 devlet Hastanesi’ne gidiyorum cihazdan kaynaklı da olabilir mi w hafta önce bebek yoktu tek keseydi şimdi bebek oluşmuş
Kyy01 Eflininannesi55 dört hafta çok gibi geldi bana iki haftada aynı diyorsa doktor bide başka doktor baksın için rahat eder
Eflininannesi55 MaviK son gittiğimde kese vardı sadece şimdi bebek oluşmuş belkide onun için mi bekletti anlamadım bende banada saçma geldi