Bahaarrrk 3 gün kala aşırı derecede kasık sancım vardı yine adet olcam diye bekliyordum hatta üzülüyordum ama işten eve gelirken içime bişey oldu birden girdim eczaneye test aldım eve geldim hemen anında çift çizgi çıktı okadar beklemiştimki o çizgiyi görmeyi 🥲 sonra hemen hastaneye koştum test verdim kesin sonucu öğrenmiş oldum 🙏🏻 bebim belirtilerim tamamen regl belirtileriydi ek olarak alnımda çok sivilce çıkmıştı