Bebeğim 15 günlük oldu malesef sütüm hiç gelmiyor bazı sebeplerden dolayı sadece mama kullanıyoruz…
Sorum şu
Mama kullanan bebekler günde kaç kez kaka yapar benimki günde 1 kez kaka yapıyor acaba kabız mı? Eğer günde bir kez yapması normal değilse mamasina zeytin yağı koyun diyorlar doğru mu ne yapmaliyim?? Bir de her mamadan sonra su vereyim mi