Ebrulicee piştiği anında geçiren şey bence Arko ve zeytinyağı. Kuzum yoğun bakımda kaldığında pişik olmuştu maalesef. Kanıyordu eve geldiğinde. Öyle kötü olmuştu. Annem Arko kremle hakiki zeytinyağını karıştırdı. Her alt değiştirmede sürdük. 2. Günü tamamen geçmişti. Ama gündelik kullanım için dersen de sudocrem kullanıyordum ben. Hiç pişik olmadı bir daha şükür.