Merhaba 38+2 deyim, birden herşeyden soğudum h bişi yapmak istemiyorum, kimseyle konuşmak istemiyorum. Sadece uyumak istiyorum. Instagramda bebek videoları vs çok heyecanlandırırdı beni şuan bebeğimle ilgili hayal bile kurmak istemiyorum. Neden olmuş olabilir benim gibi olanınız var mı?