Monarosa06 bi ara kullandım ama kızım 7 8 aylıktı, normal ıslak mendillere göre daha ince ve küçük oluyor, ıslaklığı falan da güzel ama benim kızımın cildi fazla hassas o sıralar pişik olduğu için eşim ıslak mendilden belledi oysa ondan değildi ama çocuğun ıslak mendili değiştirip durma pişik oluyor dedi, tekrardan sleppy ile devam ediyoruz.