Brisii bende 20.haftadan beri var o ağrı özellikle geceleri yataktan zor kalkıyorum 36 haftalık oldum hala ağrı devam doktorum bebeğin pozisyonuyla alakalıdır dedi çok ağrın olursa parol alabilirsin yapabileceğimiz bişey yok doğumdan sonra geçmezse o zaman bakabiliriz dedi