ummuhan3 Kızlar yumurtlama her ay bir sağ dan bir soldan mi oluyor kesin ? Yada hangi taraftan olduğunu anlayabilir miyiz ?
znkara ummuhan3 öyle olduğunu söylüyorlar ama her yumurtlama dönemimde sağ tarafım daha çok ağrır galiba sağdan yumurtluyorum sürekli 🤷🏻♀️
Hlycsr91 Ben aşılama tedavilerinde yumurta takibine gittiğimde hep sol tarafımdan oldu sol taraftaki yumurtalarım daha sağlıklıymış, sağda oluşan yumurtalarım hiç gelişmedi.
ummuhan3 Hlycsr91 Anladim canim bende sağ tüp kapalı oldugu için soldan yumurtlama yi denk getirmek gerekiyor deilmi