Mutlubirkalp Merhaba hanımlar sezeryan sonrası korse kullanmayı düşünüyorum ama öneriye ihtiyacım var kullananlar kullanmayı düşünenler yardımcı olabilir mi ☺️
Byncdii Mutlubirkalp Instagram da tugba korse var ben oradan almayı düşünüyorum canım fiyatıda gayet uygun ☺️🌺 yamuna korse bende düşündüm ama çok pahalı maalesef fiyatı 255 liraydı o kadar para vermek istemedim açıkcası 🙄
Edabrbr Mutlubirkalp yamuna canım ama ben bedeni kestiremedim ya bide sortlu askılı olan var göbekten olan var bi doğurayım işk on gün takılmıyomuş zaten nerem kalcak ne kadar kalcak ona göre alayım diyorum
Kumsal_asya Byncdii ordan bende almıştım ama size tavsiyem düz korse alın kollara geçmeli almayın omuzlar çok rahatsız ediyo bi süre sonra.
Byncdii Kumsal_asya tamam canım zaten düz almayı düşünüyordum ☺️ şey etkisi oldumu doğumdan sonra faydasını gördün mü ☺️🙇♀️🌺🌺
Kumsal_asya Byncdii bıkmadan takarsanız görürsünüz ama bi süre sonra kaşıntı yapıyo😂 bide baya bunaltıyo ama işe yarıyo. Ama dediğim gibi askılı sakın almayın çok rahatsız ediyo ben çok pişman oldum o yönden
Ayminaa Mutlubirkalp canım mutlaka kullan yara çabuk iyileşir. Ne aldın diye sorarsanız pazardan 10 ₺ ye bacakları da saran uzun bişi aldım. Ameliyattan sonra eve geçince hemen giy ben çok faydasını gördüm👍👍👍
Mutlubirkalp Ayminaa aslında ben ilk etapta uygun fiyatlı birşeyler istiyorum kullanabilirsem yamuna falan alayım diyorum cevap veren herkese teşekkür ediyorum