Cekinmeniz gayet normal. Hangi doktorda rahat edecekseniz onu seçin. Sonuçta doğumda rahat olmak önemli 😊 (benim doktorum erkekti işinde başarılı kibar biriydi doğum yaptım sıkıntısız Bi şekilde. Onyargili olmayın derim. Naçizane Bi tavsiye, cinsiyete degilde isinin ehli iyi bi doktor bulun )