Rainn asıya çağırmaları lazımdı evet ama keske cağırmadıkları halde biliyorsanız gitseydiniz 20. haftada filan benim mesela kaydım eski oturduğum yerdeydi 20. haftada aşı vurulmak icin gittim zaten ikinci dozu da o gittiğimde randevu verdi öyle gittim ama ilk kendim gittim yani çağırmamıslardı keske sizde biliyorsanız gitseymişsiniz şimdi geçmiş evet zamanı vurmazlar heralde artık bi gidip konusun ama yine de