OnlyBaby Canım ben ovülasyon testi kullanmadım sadece program indirdim onla takip ettim yüksek 2 günü kaçırdığım halde bi ayda 4-5 kere yapmamıza rağmen hamile kaldım ilk ayda tuttu çok şükür ilk gebeliğimde öle olmuştu 🌺🙏 ki ben zamanında çikolata kisti ameliyatı olan biriyim. Doktor tekrarlar ve kistler hamile kalmaya engel demişti