Neslihan27 onu da düşündüm ama çatı muayenesi esnasında acı da hissettim yani kimisi oturduğunda o koltuğa hiçbir şey olmamış gibi kalkabiliyormuş. Birkaç özel soru sordu onları yanıtladım fln. Başka bi doktor olsa belki güvenmeyip bir başkasına giderdim ama doktorum ilk muayenemden bu güne kdr hep normal dedi. Ben hatta arada sezryn konusunu açınca bile düşünme şimdilik ilk etapta normali düşünüyoruz biliyosn dedi. Yani güvenim sağlam tecrübeli de. Çatı fizyolojik bi durum bu senin vücut yapın buna çare yok ama yine de istersen düşün taşın normal dersen deneyelim dedi. Ama işte gel gör ki doğum anında olabilecek riskli şeyleri aklıma getirince normale hiç kalkışmamalıyım böylesiymiş hayırlısı diye düşünmeye başlıyorum. Haftaya yine kontrolm var. Annem riske atma bebeğini diyo. Ben de öyle düşünüyorum ama bi yanım normalde kaldı. Bi hafta boyunca enine boyuna düşüncm sanırım. En hayırlısının kararını vermek adına. Allah hepimize kolay doğumlar nasip ederken bebeklerimize de sağlık sıhhat versn 🤲🏼