Kızlar merhaba ☺️ uzun zamandır buralardan uzaktım.. tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var. 4 aylık bebegim var uykuları çok sorunlu. Sallayarak ve emzikle uyuyor. Gecede aynı şekilde ya kucağımda yada ayağımda sallıyorum daldıktan sonra yerine bırakıyorum fakat emzik bizim başımıza iş açmaya başladı. Sürekli ağzında olsun istiyor düştüğü anda uyanıp emziği arıyor ve tabiki daha çok küçük olduğu için ben veriyorum böylelikle uykusu dağılıyor. Gece özellikle hiç uyku yok. Vermemeyi denedim bu seferde katılarak ağlıyor istiyor. Ne yapabilirim bu durum nasıl düzelir büyüdükçe değişirmi artık gerçekten çok yoruldum..