Kızlar 15+5 oldum bugün gebeliğim normal ilerleyen gebelik ama bu sürece kadar 5 kilodan fazla verdim mide bulantısı kusma sebebiyle dün ilk defa acile gidecek kadar kötü oldum acil doktoru hemen takipli olduğum kadın doğum doktorumu aradı kan gazı idrar bakıldı ilk 1000ml ilaçsız serum takıldı ama mide bulantım geçmedi sonuçlarım temiz çıktı tekrar doktorumu aradı bu sefer zefron muydu ondan takıldı doktorum da geçmezse yatış yapılsın dedi ama o serum dan sonra kendime geldim bu sabah kasıklarımda çok ağrı kramp tarzı oluyor kontrolüm haftaya cuma günü ne yapmalıyım bilmiyorum annem bebek büyüyor yerleşiyor stres yapma diyor başına gelen var mı uzun oldu hakkınızı helal edin