bnc Kızlar 8+5 teyim kasik ağrım var kesenin olduğu tarafta sağda. Bu normal mi? Neden hala kaşık ağrısı oluyor? Yaşayan bile var mi
Tusemciiim bnc çok normal bu ağrılar, hormonlar değişiyor vücut kendini bebeğe hazırlıyor bebek kendi yerini belirliyor 🫠 Ve adet olamıyorsun çok normal, önemli olan Kanama lekelenme olmaması stres yapma 🫶🏼
Replay bnc bebişin iyice rahmine yerleşip tutunmaya çalışıyor canım e tabi birazda rahim büyümesi derken normal bir süre sonra ağrın geçer ara ara girer ama normal dikkat et yorma kendini ben ayakta çok durursam sancım oluyor hala kanama lekenme yoksa ayaklarını yükseğe kaldır dinlen demişti bana doktorum
Selmaa-00 Bende 7+5 teyim benim de belimde ağrı ve kasığımda ince sızılar var özellikle son iki gündür…Herşeyi kafama takıyorum normal midir diye…Eşimde “ağrıyı bilmem ama yaptığın bu stres iyi değil onu biliyoruz.” diyor…Haklı ama elimde değil… Tusemciiim
Tusemciiim Selmaa-00 ama şöyle düşün gebelikten dolayı adet olamıyorsun ve rahim kendini kastıkça beline baskı yapıyor bebişte kendi yerini oluşturuyor 🤭 Aslında hiç bişey yok hafif hafif ağrılar oluyor geçiyor, minicik bi dünya senin içinde çırpınıyor sana tutunmak için böyle düşün birde 🫶🏼