Elfidan Zeyna01 bakalim canım ama bende 2 Nisan gozukuo kullandığım uygulamada ve geçen at 4 gün az az surdu
TubaGokhan Zeyna01 benimde 1 Mart son regli günüm normalde 3 ünde regli olmam gerekiyo ama yumurtlama takibi yapiyodum geç oldu o yüzden regli tarihimde gecikicek yani 6 sında olucam tahminim. Seninde öyle bişey olabilir mi ?
Zeyna01 TubaGokhan Normalde düzenli adet olurum. Uygulama göre 2 gün gecikti belim çok ağrıyor aşırı derecede. 5 gün önce erken gebelik testi negatif çıktı zamana bıraktım yarın olmazsam regl belirtilerim var göğüs ağrısı hakkımızda hayırlısı olsun
Replay Sevalturgutalp Zeyna01 ikinizin de hakkın da hayırlısı olsun ne zaman ne olacağı belli olmaz rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah 🙏
TubaGokhan Zeyna01 şimdi gecikmen olduğu için test yaparsan varsa çıkar istersen test yap benimde belim bugün ağrımaya başladı birde alt karın ağrım var