ayfer0326 Selam kızlaaar 🌸 33+1 günlük hamileyim. Ancak bu aralar yürümekte zorlanıyorum. Vajinamda yanmalar oluyor, ağrıları oluyor. Doğuma hazırlık süreci falan mı bu? Yaşayanlarınız var mı? Başka bir problem mi acaba
Simsim06 ayfer0326 benimde başlamıştı o haftalarda ağrılar yanmalar falan doktor yavaş yavaş hazırlık yapıyor vücudun normal o ağrılar demişti bana
bendiyebiriii ayfer0326 benim de yürürken zorlanma vardı kanala girmiş isterseniz bir doktora gözükün bol bol da dinlenin🌸 problem olduğunu sanmam ama biz yetkin değiliz sonuçta bu konuda içiniz rahat eder doktora gidince