Yenianne-38 5 haftalık hamileyim sabah biraz lekenenme geldi ve doktora gittim doktorda bana dupbaston diye bir ilaç verdi başına böyle bir şey gelen ve bu ilacı kullanan yardımcı olabilir mi faydası oldu mu
bendiyebiriii Yenianne-38 ben kullandım hem duphaston, hem progestron hap hem de progestron iğne geçti sonra hiç olmadı şükür 37. Haftamdayım
mine3444 Yenianne-38 5 haftalıkken adet gibi kırmızı kan geldi. Doktora koştum. Bir iğne yaptı ve duphaston yazdı her gün içtim. 12. Haftaya kadar bazen leke bazen hafif pembe kanama ile devam etti. Baya kutu dupahston bitirdim. 12. Haftada tamamen leke vs bitti Şimdi 31 haftalık oldum kızımı bekliyorum darısı sana inşallah.
Sinemce__ bendiyebiriii canim progestan igneyi kac hafta kullandın hatirliyor musun? Ben de kullanıyorum 2 kutu yazdı doktor sonrasinda kullanacak miyim acaba merak ettim sormayı da unuttum
Yenianne-38 mine3444 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kasık ağrıların olmuş muydu Bir şey olacak diye çok korkuyorum
mine3444 Yenianne-38 bel ağrısı bacak ağrısı olmuştu bebek yerleşiyor dediler. Geçiyor merak etme ilacını iç. Kontrolüne git.