etkafa ben oglumda
#bir penye battaniye
#Beyaz bir tulum( sunnet diye beyaz tercih ettim)
#Kış bebeği olduğu için iç alt ve iç zibin
#Ayriyeten zibin
#çorap sapka koymuştum
#Bez iki tane koymuştum çünkü kuzenimin bebeğine beklerken çıktı koparmislardi çıkıp bez istemişlerdi ne olur ne olmaz diye
Sezeryan diye ebe kalın bir battaniye daha istedi üşümesin ameliyathane dedi kızım yaz bebeği olacak ona da beyaz tulum zibin sapka eldiven çorap penye battaniye 2 bez koyucam