Arkadaşlar selam, dün ilk kez bebişi gördük 5+5te. Doktorum şuan sadece vajinal ultrason ile görünür dedi. Yaklaşık 10-15 saniye sürdü görmem ekranda sonra bitti bana çok kısa geldi (yada doyamadım 😁) süre normalde böyle mi oluyor yoksa henüz küçük ve vajinal diye mi kısa sürdü aklıma takıldı bilgisi olan var mı?