Kızlar merhaba, haftaya Allah nasip ederse sezaeyene gün verdiler. Suan kaynanamdayım deprem sebebi ile. Zaten pskolojm çökük ve çok korkuyorum. Bildiğim her şeyi unutmuş durumdayım. Ev yok kayananamda devam edecem bir süre. Sezaryendan hemen sonra. Kpmposto vs deniliyor. Neler yapabilirim daha çabuk toparlanmak için. Rezene çayı, kimyon vs deniliyor. İnternetten bakındım biraz beynim durdu. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Çünkü napacağımı bilemiyorum. Komposto tarifi için, rezene vs tarifler bildiğiniz. Çok tesekkrler