Ber22 36hafta da su gibi akintisi olanlar varmi.Doktorum kontrol etti normal dedi ama her seferinde suyumun gelmesinden korkuyorum.Aranizda bu sorunu yasayan varmi
busraydnc Ber22 benimde başından beri öyle sürekli doktora suyumu soruyorum hiç sorun yok diyor sanırım normal akıntımda iç çamaşırımı ıslatacak derece yuvarlak bir şekilde oluyor maalesef ki günde 4-5 kez iç çamaşırı değiştiriyorum
Mihriban2398 Ber22 benim de öyle sabahları uyanınca geliyor ama doktorum bebeğin suyu gayet iyi diyor.ablama dün sordm onunda oylemiş hatta o zaman kendi doktor mu bu durum doğumu kolaylaştırır demiş