Ernurr sezeryan olacağım sadece ve sadece epudral anestezi istiyorum. Spinal istemiyorum. Çok araştırdım , eğer baş ağrısı riski varsa spinalde var, epudralde yok. Spinal olup baş ağrısı olmayan çok kişi var ama risk var baş ağrısı çeken de çok. O riski almak istemiyorum. Yarın anestezi doktoru ile randevum var, karar verilecek.