Bhrsu Kızceler 5+4 haftalığım sabahtan beri bi kasılma var kasıklarımda yürürken bile hissediyorum etkiliyor beni ama kabız olmhsum tuvaletimi yapamadığım icin de ağrıyor olabilir mi ?
Moralsizanne Bhrsu bende aynı durumdayım sizle normal dedi doktor adet sancısı gibi.. ki benim az biraz kanamamda oldu lekelenmemde
Kumral60 Bhrsu ben 3 ay o kabizlik adet sancisi gbi agrilari cektim ama kanama olmadigi surece normal cnm kabizlik gaz icin siyah olan kayisilardan ye cok rahatlatıyor insani.
goncacan Bhrsu kanamanin hic bir türlüsü normal değildir kanamaniz varsa acil doktora gidin onun dışında o haftalarda adet ağrısı gibi agrilar oluyor malesef
oguzs O donemde cok normal rahim genislemeye basliyo yerini hazirliyo adet sancisi gibi sanci olabiliyo bende de olmustu 7.haftaya adar tatli tatli devam etti