Buradaki kötü başlıkları girme bile. Stres, kaygı, üzüntü bunlar o kadar etkiliyor ki.. Allahın izniyle bir şey olmaz. Belirtiler bazen azalır bazen geri gelir kötüyü çağırma lütfen. Korkmana gerek yok he eğer kaygın geçmiyorsa doktor kontrolüne daha sık git için rahatlasın canım benim. 🩵