Kızlar tup bebek yaptı bugun 8.gün böyle çıkmış aksam kan vericek var mı acaba ya
Siyahdnz silik var ❤️
Sila66 ay ınsallah 7 yıldır bekliyor tup bebek bile zor du ınsallah 🎈🤰
Evet belli belirsiz bir çizgi var kan testiyle netleşir. Umarım vardır.. 🩵
Siyahdnz amiiin cok amin vardır ınsallah yaaa❤️❤️❤️