bsr0101 Ben de 37+3te olacağım benimki biraz mecburi. Baya aşağıda bebeğim ve sancılarım çıkıyor o yüzden ben de o tarihte olacağım. İçimde şüpheler var ama Rabbim iyisini, hayırlısını nasip etsin diyorum. Varsa böyle olacağı bunda da bir hayır vardır. Benim doktorum da 40 haftada bile doğsa küvozlük durum varsa girer dedi. Ki burda da denk geldim 40 haftalık Küvoze alınan bebek. Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın ve her bebeğe sağlık versin inşallah. Eğer başka doktora olmaktan korkuyorsanız bu da psikolojinizi bozar, kendinizi güvende hissetmezsiniz. Allah korusun çok basit bir sorun bile olsa kafanızda doktora mâl edersiniz o yüzden olun