Surgerynurse Merhaba güzel anneler nasılsınız 39+3 deyiz ama hâlâ hiçbir belirti yok doğum a dair çok merak ediyorum nasıl olucak doğumum benim gibi olanlar var mı
Kayaozge Surgerynurse Bizde 39+3 haftalığız dün kontrolüm vardı nst de çok sancım çıktı fakat ben hissetmiyorum 😮💨bir de bugün göbek deliğimin orda aşırı hareketlenme yapıyor Allah sonumuzu hayır etsin bi doğursaydık 😀
Surgerynurse 2526 ayyy 40 ı geçicez sanırım kız mı erkek mı bana erkek olduğu için geç doğar diyor herkes ama bence mantıksız erken doğan erkek bebeklerde var sonuçta
Yesmkubra Bende 39+2 ne sancım var ne bişey. Erkek diye geç gelir diyorlar. Hergün o gün bugün mü acaba diyorum 😂😂
melike098 Surgerynurse oglumu 41.haftada dogurdum simdi kızım yolda 37+6 haftalık inşallah bu onun kadar bekletmez bizi artik kendimi taşıyamıyorum
damlassu 40+1 le bende aranıza katılayım, bizim kız nazlı çıktı gelesi yok sanırım 😅😅 hiç belirti yok bu arada
Ozgemoms @Yesmkubra bu bebekten bebeğe değişir hic bir sağlık problemi yoktu büyük oğlum 38+0 da doğdu simdi küçük oğluma hamileyim o da abisi gibi erkenci kuş olacak gibi geliyor …
hayalperest2310 yagizegemom 😂😂aynn askım 😂😂😂gittim canım acılma yine yok sancım var ama eve geldikten sonra nişanım geldi sancım var hafif en azından bir umut bekliyorum en fazla bir iki güne gelir dedi çatın çok geniş müsait doğuma dedi inşallah güzel bir doğum olur ne diyelim 🥰❤️🌸