Mihri-musta Sezaryen doğum yapanlar yardımcı olabilir misiniz? Çantama özellikle koymam gereken birşey var mı? Ben çantamı normal doğuma göre hazırlamıştım şimdi eklemem gereken birşey var mı bilmiyorum 🤷♀️
Mervebtnrr Mihri-musta bnde öyle hazırladım ama gerekli olan bise yokmuş öyle depend alcaktm hasta bezi koyuyolarmis almadım lohusa kilodu koydum normal ped fln koydum sütüm geç gelirse diye biberonu da koydum ama sanmıyorum geç gelsn epidural olacağım için etkilemezmiş. Normal atlet fln koycam ben zıbın koymuştum kendime
Mariaisa Mihri-musta canım ek olarak hiç birşey Yok ben normal pijama giydim sadece iç çamaşırın yüksek bel olsun dikişlerin için o kadar.
Mihri-musta Zeliha66 kaç dikişiniz vardı, hep normal doğum yapacağım diye odaklanmıştım, sezaryen ile ilgili hiç bilgim yok. Ne kadar sürüyor anesteziden sonra bebeğin çıkması
Mervebtnrr Mihri-musta kahve kolay iş sonuçta kafeterya var hastanelerde ama gerekli epiduralden snra bas ağrısı oluyomus 😊
Zeliha66 Mihri-musta benim genel anestezi oldugu icin tam olarak bilmiyorum canim ama bebekden yarim saat sonrada ben odaya gitmişim. Estetikli dikiş benimkisi ip faln yoktu. Rabbim hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin insallah
Mariaisa Mihri-musta hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah ☺️ Sen bir de sezaryendeyken gör heyecanı 4 gözle bekliyor insan bebeğin çıkmasını 🙈🙈