Arkadaşlar 32 haftamızdayız.. Bugüne sağlıkla geldik çok şükür ama yeğenlerim sağ olsun şifayı kaptırdı bana 🥹
3-4 gündür fena öksürüyorum balgamlı bu beni aşırı yoruyor. Çünkü geceleri zaten uyuyamıyordum doğru düzgün şimdi birde öksürükten uyuyamıyorum..
Var mı DOĞAL bir çözümü ? İlaç kullanmak istemiyorum :( O yüzden deli gibi düşünüyorum ne yapamasa geçse diye.
Bal yiyorum bol bol, limonlu sıcak su vs ama daha faydasını göremedim.
Öneriniz varsa beklerim❤️